Орталықтандырылған стерилизациялық бөлімшесі

Ақпараттық технологиялар бөлімі
Ақпараттық технологиялар бөлімі ҚР Президенті Іс басқармасының Медициналық орталығы ауруханасының құрылымдық бөлімшесі болып табылады.
Бөлім штаты 14 адамнан тұрады: бөлім бастығы, аға инженер-бағдарламашы 2 бірлік, Инженер-бағдарламашы 5 б., бағдарламалық қамтамасыз етуді енгізу жөніндегі инженер 5
Медициналық статистика бөлімі
Госпитальдық сервис бөлімі
Аубәкірова Лейла Зейнуллақызы – госпитальдық сервис бөлімінің бастығы. Жалпы медициналық өтілі 25 жыл. Жоғары медициналық және жоғары экономикалық білімі, Moscow Business School "Медициналық клиниканың сервис стандарты" (2015 ж.) сертификаты бар.
Марапаттары:
"Қазақстан Республикасы денсаулық сақтау ісінің үздігі" төс белгісімен (2007ж.).
Инновациялық менеджмент бөлімі
Авдеев Андрей Владиславович – инновациялық менеджмент бөлімінің бастығы, медицина ғылымдарының магистрі, "Қоғамдық денсаулық сақтау" мамандығы бойынша 2-ші санат.
Медициналық технологияларды бағалау жөніндегі халықаралық қоғамның (HTAi) және халықаралық фармакоэкономикалық зерттеулер қоғамының (ISPOR) мүшесі болып табылады.
Сапаны басқару және ауруханаішілік аудит бөлімі

Халықаралық қатынастар бөлімі
Халықаралық қатынастар бөлімі - Қазақстан Республикасы Президенті Іс басқармасы Медициналық орталығы ауруханасының (Аурухана) құрылымдық бөлімшесі. Бөлім медициналық туризмді, халықаралық ынтымақтастықты және шетелдік медициналық ұйымдармен серіктестікті дамытады.
Бұл саладағы басты мақсат - диагностика, емдеу және оңалту, әлемдік медициналық жүйеге интеграциялау саласында кәсіпорынды халықаралық деңгейге шығару.

Маркетинг және жарнама бөлімі
Маркетинг және жарнама бөлімінің негізгі міндеттері
-
Жарнамалық қызметті ұйымдастыру
-
Жарнамалық бағыт бойынша аурухана кәсіпорнының жұмысы
-
Жұртшылықпен байланысты қалыптастыру және қолдау бойынша іс-шараларды әзірлеу
-
Маркетингтің жарнамалық және сервистік стратегиясын қалыптастыру арқылы нарықтық мінез-құлықтың стратегиясы мен тактикасын әзірлеу
-
Нарық пен бәсекелес қызметтерді талдау, баға мен сапа арақатынасын ескере отырып, кәсіпорынның медициналық қызметтерінің бағасын қалыптастыру
-
Маркетинг және жарнама қызметінде сапа менеджменті жүйесін енгізу және жұмыс істеп тұрған жағдайда қолдау